Home / Klantenservice

Klantenservice

Heb je vragen over je bestelling in onze webwinkel? Op deze pagina vind je meer informatie.

Betalen

Je kunt in onze webwinkel betalen met iDeal en PayPal.

Wil je met je credit card betalen? Dat kan ook, gebruik dan de betaalmethode PayPal. Het is niet noodzakelijk om voor deze transactie een PayPal account aan te maken!

Bedrijven leveren wij ook op rekening. Handig wanneer je bijvoorbeeld grotere aantallen boeken nodig hebt als cursusmateriaal. Neem contact op als je hier gebruik van wilt maken.

Verzending en Levering

Wij leveren je bestelling zo spoedig mogelijk na ontvangst uit. Indien mogelijk dan verzenden wij de door jou bestelde boek(en) als reguliere brievenbuspost om de kosten voor verzending niet te veel laten oplopen

Indien wij geen gebruik kunnen maken van brievenbuspost dan ontvang je een pakket via DHL of eventueel Post NL.

Heb je een e-book besteld? Let dan even op, de bestelbevestiging die je per e-mail ontvangt bevat de link naar je e-book. Indien je ervoor hebt gekozen een account aan te maken bij je bestelling dan kun je de download link naar je e-book ook altijd terug vinden op de Mijn Account pagina.

Retourneren

Indien je je bestelling aan ons wilt retourneren neem dan eerst contact met ons op. Je hebt 14 dagen de tijd om je aankoop retour te zenden, dat is de herroepingstermijn. Gedurende deze termijn mag je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Hierbij gaan wij er vanuit dat we het product in verkoopbare staat van je retour ontvangen.

Wij vergoeden de retourkosten aan je. Wel moet je het product in eerste instantie op eigen kosten aan ons retourneren. Vervolgens storten wij het aankoopbedrag inclusief de kosten voor het retour zenden aan je terug.

Ons retouradres is:

Joomblocks.com
Johannes Rutgersstraat 1
6836HH  Arnhem

 

Let op! Doordat het bij een e-book niet gaat om een fysiek product is het niet mogelijk een dergelijke bestelling te annuleren of aan ons te retourneren.

2 comments

  • Hallo Robert,

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik je Kickstart (2e editie) aanschafte. Nog steeds veel plezier van!

    Misschien kun je met een praktische vraag helpen over mijn webshop. Ik heb daar hoofd- en subcategorieën aangemaakt. Als een product tot een subcategorie behoort(en dus bij subcat. aangevinkt is) moet datzelfde product dan ook nog aangevinkt worden bij de hoofdcategorie?

    Hoop dat je mijn vraag begrijpt. In ieder geval dank voor je reactie.
    Vriendelijke groet,
    Ariën

  • Hallo Ariën
    Het antwoord is eigenlijk afhankelijk van wat je zelf wilt en de wijze waarop je je shop hebt ingericht. Met andere woorden: technisch gezien is er geen noodzaak. Zet de hoofdcategorie aan als je alle producten wilt tonen die in die hoofdcategorie zitten. Zo simpel is het eigenlijk.
    groet Robbert

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *